30 Kasım 2014 Pazar

29 kasım kim elendi, bu tarz benim kim elendi 29 kasım

29 kasım kim elendi, bu tarz benim kim elendi 29 kasım, bu tarz benim gizem güler elendi, 29 kasım bu tarz benim kim elenecek, bu tarz benimde bu hafta kim elenecek, bu tarz benim eleme gecesi 29 kasım gizem güler mi elendi

Bu Tarz Benim de finale yaklaştıkça heyecan da artmaya başladı. Her Hafta sonunda bir yarışmacının elendiği yarışmada bu hafta 11. yarışmacı yarışmaya veda edecek. Bu hafta eleme gecesi 29 kasım 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak. Her hafta olduğu gibi bu haftanın da elenen ismi belli oldu. Sosyal medyada bu tarz benim de elenecek yarışmacının ismi dolaşmaya başladı. İşte 29 Kasım 2014 cumartesi gecesi elenecek yarışmacı....

Bu Tarz Benim yarışmasının 29 Kasım 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak eleme gecesinde elenen yarışmacı Gizem Güler olduğu iddia edildi...Gizem Güler elendi mi? İşte detaylar...


Previous Post
Next Post

0 comments: