2 Temmuz 2014 Çarşamba

Benim Adım Gültepe Dizi Oyuncuları

Benim Adım Gültepe Dizi  Oyuncuları

Kanal D de sezon finali yapan bir çok dizinin yerine yen diziler gelmektedir. Temmuz ayında bir çok Kanal ın sezon Finali yapan dizilerin yerlerini bir çok dizi eklediler. Kanal D ekibide sezon finali yapan dizilerin yerine Yaz dönemi için bir çok dizi çıkarttı. Benim Adım Gültepe dizinin Baş Rol oyuncuları ise  Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu, Tolga Sarıtaş ve Bülent Alkış gibi isimler yer alıyor.
Dizinin oyuncu kadrosuna Sana Bir Sır Vereceğim dizisinde canlandırdığı Tilki karakteriyle ünlenen Ekin Koç da dahil oldu.
benim adım gültepe ekin koç resimleriBenim Adım Gültepe dizisinin Oyuncuları:


Ayça Bingöl
Mete Horozoğlu
Mehmet Özgür
Selen Öztürk
Bülent Alkan
Tolga Sarıtaş
Ümit Çırak
Previous Post
Next Post

0 comments: