8 Eylül 2014 Pazartesi

Beni Affet 596 Bölüm Fragmanı izle 9 Eylül 2014

beni affet son bölüm izle, beni affet 596. bölüm özeti izle, beni affet 9 eylül izle , 9 eylül beni affet son bölüm izle, 9 eylül beni affet 596. bölüm fragmanı izle,


Beni Affet yeni sezonda Tüm hızıyla kaldığı yerden devam ediyor. İzleyiciler tarafından sevilerek izlenen dizinin yeni sezon fragmanı yayımlandı

Beni Affet 596. Bölüm Fragmanı izle 9 Eylül Pazartesi


Bahar Cüneyt ve Polisler Şahinin Kemalden aldığı paraları sakladığı depoyu buldukları için oraya baskın yaparlar . Paraları ele geçirmek isteyen Cesur da deponun yolunu tutar. Paralara Polislerden önce ulaşmak isteyen Cesur bir plan yaparak polisleri başka yere çekmek ister .

Babasının ölümüyle sarsılan Kader Sait in yanına yerleşmiştir.


Previous Post
Next Post

0 comments: