2 Eylül 2014 Salı

Benim Adım Gültepe Halil - İlker Kızma Kimdir - Hayatı ve Resimleri

Benim adım Gültepe Halil - İlker Kızma kimdir, Benim Adım Gültepe Halil karakteri kimdir,Benim Adım Gültepe Halil kimdir , Benim Adım Gültepe Halil ilker kızma kimdir ? Benim adım gültepe dizisi oyuncuları kimler


Benim adım Gültepe Halil - İlker Kızma kimdir, Benim Adım Gültepe Halil karakteri kimdir,Benim Adım Gültepe Halil kimdir , Benim Adım Gültepe Halil ilker kızma kimdir ? Benim adım gültepe dizisi oyuncuları kimler

Kanal D de başlayacak olan Benim Adım Gültepe dizisinde rol alan ve Halil karakterini canlandıran İlker Kızma kimdir . Bu yazımızda Halil Karakteri hakkında bilgiler vereceğiz

Benim Adım Gültepe Dizisi Halil - İlker Kızmaz Kimdir


İsim Soyisim : İlker Kızmaz
Dizi Karakteri : Halil
D. Tarihi : 9 Eylül 1975
D. Yeri : İzmir
Yaşı : 38

Benim Adım Gültepe Dizisinde rol alan İlker Kızmaz İzmirde Dünyaya gelmiştir. Orta okulu ve Liseyi izmirde okuyan yakışıklı oyuncu aynı zamanda İzmirde Özel Tiyartolarda görev almış ve oynamıştır. 2004 yılında İstanbula devamlı olarak yerleşen İlker Kızmaz Bahçeşehir Üniversitesindede Oyunculuk Eğitimi aldı
Previous Post
Next Post

0 comments: