21 Haziran 2014 Cumartesi

İrem Derici Bir miyiz Şarkı Sözleri

irem derici 2011 senesinde O  Ses Türkiyeden elenen bir sanatçıdır. son iki yılda çırattığı Albümleri ve Single parçaları sayesinde büyük bir çıkış yakalayan Güzel sanatçı  şimdilerde iki Üç albümü ile dinlenmektedir.

Olmuyor, Bu sabah güneş bile tuhaf doğmuyor
Kafam hayli karışık gözlerim aynada beni bile görmüyor.
Bil ki zorluyor, Bu kadar belirsizlik bizi zorluyor.
Ben aşkı hapsettim, Ama artık kilit sende durmuyor.

Gel yapma dedim bak böyle,
Ne olur iki kelam da sen söyle,
Durumumuz belirsiz
Çaba sarfedelim.

Yaşanılanlar hep aynı,
Hepimiz o tuhaf kaygı
Bakarsınz toparlarız
Devam edelim

Dinletemedim dinletemedim
Kelimeler tükendi
Söyletemedim, söyletemedim
Şimdi senle hep...

Bir miyiz senle yoksa hiç miyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte, o kara bulutlar
Kader miyiz söyle yoksa biter miyiz?

Bir miyiz senle yoksa hiç miyiz?
Gözüme baka baka umutlar
Yüzüme baka baka yalanlar
Dağılmıyor işte, o kara bulutlar
Kader miyiz söyle yoksa biter miyiz?
Previous Post
Next Post

0 comments: