23 Haziran 2014 Pazartesi

Kaçak Gelinler Dizisinde Çalan Müzikler

Kaçak Gelinler dizi fon müziği, Kaçak Gelinler dizi şarkısı sözleri, Kaçak Gelinler Dizisinde Çalan Şarkılar, Kaçak Gelinler fragmanda Çalan Şarkı, Kaçak Gelinler müziği Kaçak Gelinler Dizisinde Çalan Şarkılar Müzikler

Star Tv de başlayan ve güçlü bir oyuncu kadrosuna sahip olan Kaçak Gelinler Dizisinde Çalan Şarkılar Müzikler
Kaçak Gelinler Dizisinde Çalan Şarkıları ve Müzikleri sizler için bu konuda toparladık. Star tvde yeni başlayan dizinin bir çok müziği var çalan. Sizler istediğiniz müziği aşağı yorum kısmına yazın bizde isteklerinizi yayınlayalım bu sayfada.



Bir adım atsan bana doğru Görüversen sonra beni Ne hali varsa yalnızlığın O da bunu görse bari Bir kere olsun n’olur n’olur Göz göze gelsek senle Sonra dursa bir anda tüm yalanlar Unutsak neymiş dünya hali Esas söylediğim, Bak ben zır deliyim! Ya benimsin ya da ölüsün Budur tek söylediğim! N’olur n’olur n’olur Bu suç belki af bulur N’olur n’olur n’olur Kendini bana ver Gözden çıkardım yani Yalnız ölmesem bari N’olur n’olur n’olur Kendini bana ver Ya benimsin ya da ölüsün Budur tek söylediğim!
Previous Post
Next Post

0 comments: