24 Ağustos 2014 Pazar

Bana Artık Hicran de Dizisi Oyuncuları Kimler ?

Bana Artık Hicran de Dizisi Oyuncuları, Bana Artık Hicran de Dizisi Oyuncu Kadrosu ve Konusu, Yayın Saati ve Günü, Bana Artık Hicran de Dizisi Oyunculari Kimler - Bana Artık Hicran de Dizisi Oyuncu Kadrosu , Hicran dizisi oyuncu kadrosu ve isimleri

Kanal D de yeni başlayacak olan Bana Artık Hicran de dizisi oyuncu kadrosu nu açıklayacağız. Bir çok kanal yaz sezonunda Sezon finali yapan diziler yerine yeni diziler çıkarttılar. Kanal D yayın grubuda Sezon Finali yapan diziler yerine yeni diziler çıkartmaya başladı.

Bana Artık Hicran de Dizi Oyuncuları Kimler ?



Kanal D de yeni başlayacak olan bir dizi Daha Bana Artık Hicran de Dizisi.Bir çok kanal yeni sezon için hazırlıklara başladı. Sezon Finali yapan diziler olması hasebiyle kanallarda boşa çıkan saatler yerine Yeni diziler geliyor. Kanal D bu alanda başarılı projelere imza atmaya başladı. Kanal Gecen Haftalarda tanıttığı iki dizi daha var . Bunlar Güllerin Savaşı ve Ulan İstanbul Dizisi.

Bana Artık Hicran de Dizisi Oyuncu Kadrosu


Daha yeni yeni tanıtımı yapılan Bana Artık Hicran de Dizisinin şuan ki oyuncuları Aşağıdaki Listede verilmiştir. Yeni aldığımız oyuncuları buradaki Listeye ekleyeceğiz.




  1. Buğra Gülsoy - Sinan Erinç Kimdir ? Tıklayın .
  2. Aslı Enver - Hicran Eyüpoğlu Kimdir ? Tıklayın
  3. Alican Yücesoy - Murat Sezgin Kimdir ? Tıklayın
  4. Şebnem Hassanisoughi -  Lale Kutlu Kimdir ? Tıklayın
  5. Tamer Levent - Sait Eyüpoğlu Kimdir ? Tıklayın 
  6. Turgay Kantürk
  7. Nadir Sarıbacak
  8. Nur Sürer
  9. Zeyno Eracar
  10. Elif Ceren Balıkçı - Özlem Kimdir ? Tıklayın .
  11. İncinur Daşdemir
  12. Serhat Özcan
Previous Post
Next Post

0 comments: