20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bana Artık Hicran de Murat Sezgin - Alican Yücesoy kimdir ? Hayatı ve Resimleri

Bana Artık Hicran de Alican Yücesoy - Murat Sezgin kimdir ? Hayatı ve Resimleri ,Bana Artık Hicran de  dizi oyuncuları, Bana Artık Hicran de  Alican Yücesoy kimdir, Bana Artık Hicran de Murat Sezgin kaç yaşında , Bana Artık Hicran de Alican karakterini canlandıran kim

Bana Artık hicran de Dizi oyuncuları için tıklayın

Bana Artık Hicran de Alican Yücesoy - Murat Sezgin kimdir ? 

Bana Artık Hicran de dizisi çok yakında Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşuyor. Bu yazımızda sizler için Murat Sezgin hakkında topladığımız bilgileri sunacağız . Dizide rol alan Murat Sezgin Dizide Alican Yücesoy karakterini canlandırmaktadır.

İsim : Murat Sezgin
Karakteri : Alican Yücesoy
Yaşı : 45
Sac Rengi : Sarı
Göz Rengi : Mavi

Murat Sezgin dizide 25 li yaşlarda yakışıklı bir delikanlı rolünü oynamaktadır . Alican Yücesoy Derya Holding şirketinde üst düzey bir yönetici karakterini canlandırmaktadır. Aynı zamanda Derya Holding Genel Müdür - Sahibi nin kızı olan Lale ile Nişanlıdır. Alican Yücesoy dizide orta halli bir ailenin oğludur.

 Murat Sezgin Rol Aldığı Diziler 


2014 : Bana Artık Hicran de
2013 : İntikam
2012 : Şubat
2012 : Suskunlar
2011 : Sende Gitme
2008 - 2010 : Adanalı
2007 : Zoraki Koca
2007 : Gurbet Yolcuları
2006 : Akümülatörlü Radyo
2005 : Sessiz Gece
2003 : Pilli Bebek

Bana Artık Hicran de Alican Yücesoy - Murat Sezgin  Resimleri



Bana Artık Hicran de Alican Yücesoy - Murat Sezgin kimdir ? Hayatı ve Resimleri ,Bana Artık Hicran de dizi oyuncuları, Bana Artık Hicran de Alican Yücesoy kimdir, Bana Artık Hicran de Murat Sezgin kaç yaşında , Bana Artık Hicran de Alican karakterini canlandıran kim
Previous Post
Next Post

0 comments: