23 Ağustos 2014 Cumartesi

Benim Adım Gültepe Eşref - Mete Horozoğlu Kimdir Hayatı ve Biyografisi

Benim Adım Gültepe Dizi Eşref - Mete Horozoğlu Kimdir Hayatı ve Biyografisi Benim Adım Gültepe eşref kimdir,Benim Adım Gültepe mete horozoğlu kimdir , Benim Adım Gültepe dizisi oyunculari kimler , Benim Adım Gültepe eşref karakteri

Kanal D de yeni başlayacak olan dizinin oyuncularını tanıtmaya devam ediyoruz . Benim Adım Gültepe dizisi yayımlanan ilk fragmanının ardından Televizyon medyasında büyük yankı uyandırdı. Bir çok başarılı Dizi ye imza atan Kanal D ekibi bakalım bu dizide nasıl bir başarı elde edecek.

Benim Adım Gültepe Dizi Oyuncuları için Buraya tıklayın .


Bu yazımızda sizlere dizide boş rol oyuncusu olarak oynayan ve Eşref karakterini canlandıran Mete Horozoğlu hakkında bilgiler vereceğiz .


Benim Adım Gültepe  Eşref - Mete Horozoğlu Kimdir ?




İsim : Mete
Soyisim: Horozoğlu
Karakteri : Eşref
D.Tarihi : 11 Ekim 1975
D.Yeri : Ankara
Yaşı :  39
Rol Aldığı diziler : Keşanlı Ali ,Bay Windermann ve Kumdakçılar,Fırtına , Yaban ,Ben Ruhi Bey Nasılım ,Anadolar , Semaver ve Kumpanya , Cam, Öyle bir Geçer Zaman ki


Mete Horozoğlu 11 Ekim 1975 yılında Ankarada Dünyaya gelmiştir . Orta okul ve Liseyi Ankarada okuduktan sonra 2001 yılında Anadolu Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümü'nden mezun oldu. İstanbula 2002 yılında yerleşti. Başarılı oyuncunun fenomen olma dizisi ise Öyle Bir Geçer zaman ki dizisi oldu. Bu dizide büyük başarı elde eden başarılı oyuncu bu saatten sonra dizilerde aranan isim olmuştur.


Benim Adım Gültepe  Eşref - Mete Horozoğlu Resimleri








Previous Post
Next Post

0 comments: