23 Ağustos 2014 Cumartesi

Benim Adım Gültepe Nurten - İlayda Alişan Kimdir , Kaç Yaşında, Resimleri

benim adım gültepe dizisi nurten kimdir, benim adım gültepe dizisi oyunculari, benim adım gültepe dizisi nurten - ilayda alişan kimdir ? , benim adım gültepe nurten karakteri kaç yaşında , benim adım gültepedeki nurten boyu kaç, ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.

kanal D ekralarının yeni dizisi Benim Adım Gültepe gün geçtikçe dahada fenomen olma yolunda ilerliyor. 1. bölüm tanıtım fragmanının yayımlanmasının ardından sosyal medyada yüzbinlerce kişi tarafından izlenen videonun dizinin iyi bir çıkış yapacağı anlamına geliyor.

Benim Adım Gültepe Dizi Oyuncuları için Buraya tıklayın .


Peki dizide rol alan oyuncular kimlerdir . Dizinin baş rol oyuncuları ise Mete Horozoğlu , Ayça Bingöl , Ekn Koç ve daha bir çok tanıdık isim yer alıyor. Bu yazımızda ise sizlere dizide Nurten karakterini canlandıran İlayda Alişan hakkında bilgiler vereceğiz.

Benim Adım Gültepe Nurten  - İlayda Alişan Kimdir ?



İsim: İlayda
Soyisim : Alişan
Dizi Karakter: Nurten
D.Yeri : İstanbul
D. Tarihi : 27 Şubat 1996
Yaşı : 18
Göz Rengi : Mavi
Sac Rengi :  Kumral
Rol Aldığı diziler : Bir Çocuk sevdim , Gönül Hırsızı

Benim Adım Gültepe dizisinde rol alan İlayda 27 Şubat 1996 yılında İstanbulda dünyaya gelmiştir. Dogma büyüme İstanbullu olan güzel oyuncu daha öncedende bir kaç dizide rol almıştır. Biz onu ilk olarak Bir Çocuk sevdim adlı diziden tanıdık. Küçük yaşta olmasına ragmen burada ki gösterdiği performansla herkesi kendisine hayran bırakan güzel oyuncu bu sayede dizilerde aranan isim olmuştur.

Benim Adım Gültepe Nurten  - İlayda Alişan Resimleri

ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.

ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.

ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.ilayda alişan kaç yaşında, ilayda alişanın yaşı boyu, ilayda alişan kaç doğumlu,  benim adım gültepe dizisi  ilayda alişan kimdir.


Previous Post
Next Post

0 comments: