22 Ağustos 2014 Cuma

Benim Adım Gültepe Seyfi - Ekin Koç Kimdir Kaç Yaşında

benim adım gültepe ekin koç, ekin koç kimdir, ekin koç yeni dizisi, ekin koç benim adım gültepe, benim adım gültepe ekin koç ne zaman, benim adım gültepe konusu, benim adım gültepe seyfi kimdir, 


Benim Adım Gültepe Dizi Oyuncuları için Buraya tıklayın .


Ekin Koç Yaşı: 22
Ekin Koç Boyu: 170 cm
Ekin Koç göz Rengi: Kahverengi

Ekin Koç, 1992 yılında Antalya'da doğmuştur. Ekin Koç 35 buçuk atölyesi öğrencisidir. ekin Koç'un ilk dizisi Sana Bir Sır Vereceğim dizisidir. Bu dizide Tilki karakterini canlandırmıştır. Dizinin en çok ilgi gören oyuncusu olmuştur. Şimdilerde Benim Adım Gültepe dizisinde Seyfi rolünde ekranlarda olacak.
benim adım gültepe dizisindeki seyfi kim, ekin koç yeni dizi, ekin koçun yeni dizisindeki karakteri, dizi, yeni dizi, tilkinin yeni dizisi, ekin koc yeni dizi, ekin koc benim adim gultepe dizisindeki rolu, ekin kocun yeni dizisi ne zaman başllıyor
Ekin Koç Oynadığı Diziler
2013 Sana bir Sır Vereceğim dizisi Tilki
2014 Benim Adım Gültepe dizisi Seyfi

Ekin Koç Fotoğrafları, Resimleri
ekin koç benim adım gültepe ekin koç benim adım gültepe ekin koç benim adım gültepeekin koç benim adım gültepe ekin koç benim adım gültepe ekin koç benim adım gültepeekin koç benim adım gültepe ekin koç benim adım gültepe ekin koç benim adım gültepe


benim adım gültepe ekin koç, ekin koç kimdir, ekin koç yeni dizisi, ekin koç benim adım gültepe, benim adım gültepe ekin koç ne zaman, benim adım gültepe konusu, benim adım gültepe seyfi kimdir, benim adım gültepe dizisindeki seyfi kim, ekin koç yeni dizi, ekin koçun yeni dizisindeki karakteri, dizi, yeni dizi, tilkinin yeni dizisi, ekin koc yeni dizi, ekin koc benim adim gultepe dizisindeki rolu, ekin kocun yeni dizisi ne zaman başllıyor
Previous Post
Next Post

0 comments: