21 Ağustos 2014 Perşembe

Benim Adım Gültepe Dizisi oyuncuları ve Konusu Kanal D

benim adım gültepe ne zaman başlıyor, benim adım gültepe oyuncuları,benim adım gültepe oyuncu kadrosu, kanal d benim adım gültepe konusu ve oyuncuları kimler


Kanal D de 3 Eylül başlayacak muhteşem bir dizi daha . Benim adım Gültepe .

Yeni sezon için bir çok başarılı diziye imza atan Kanal D ekibi şimdide Benim adım gültepe dizisi için hazırlıklar yapıyor. İlk tanıtım fragmanın yayınlanmasının ardından dikkatleri üzerine çeken dizinin oyuncularını ve fragmanını yazımızın devamından bakabilirsiniz.

Benim Adım Gültepe Dizi 3 Eylül 2014 tarihinde Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşacak.

Benim Adım Gültepe Dizi oyuncuları Kimler :  Dizinin başrollerinde Mete Horozoğlu Ekin Koç , Ayça Bingöl ve Tolga Sarıtaş gibi önemli isimlerin yer aldığı dizinin oyuncu kadrosuna aşağıdaki Listeden ulaşabilirsiniz.


Benim Adım Gültepe Dizisi oyuncuları Kimler ?


Benim Adım Gültepe - Mete Horozoğlu - Eşref Biyografisi için Tıklayın

Benim Adım Gültepe - Ekin Koç - Seyfi Biyografisi için Tıklayın
Benim Adım Gültepe - Ayça Bingöl - Gülümser
Benim Adım Gültepe - Tolga Sarıtaş - Murat
Benim Adım Gültepe - İlker Kızmaz - Halil Biyografisi için Tıklayın 
Benim Adım Gültepe - Evrim Alasya - Suna
Benim Adım Gültepe - Selen Öztürk - Mezyet
Benim Adım Gültepe - Miray Akan - Gülten
Benim Adım Gültepe - Efe Akercan - Gülali
Benim Adım Gültepe - Burak Dakak - Fevzi
Benim Adım Gültepe - Hasan Karsak - Basri
Benim Adım Gültepe - Şafak Başkaya - Fuat Hoca
Benim Adım Gültepe - Bige Önal - Nazlı Biyografisi için Tıklayın
Benim Adım Gültepe - Oktay Daner - Dursun
Benim Adım Gültepe - Özgür Özülgün - Cevat
Benim Adım Gültepe - İlayda Alişan - Nurten Biyografisi için Tıklayın


Benim Adım Gültepe Dizisi Fragmanı



Previous Post
Next Post

0 comments: