25 Ağustos 2014 Pazartesi

Bana Artık Hicran de Sait Eyüpoğlu - Tamer Levent Kimdir

Bana Artık Hicran de Sait Eyüpoğlu - Tamer Levent Kimdir,Bana Artık Hicran De dizisi, bana artık hicran de Tamer Levent dizide hangi rolde oynuyor? Bana Artık Hicran De dizisinde Sait Eyüpoğlu kim oyuyor. bana artık hicran de dizi oyuncuları.

Kanal D de Eylül ayında başlayacak olan Bana Artık Hicran de Dizi oyuncularından Sait Eyüpoğlu karakterini canlandıran Tamer Levent hakkında topladığımız bilgileri sizlerle paylaşıyoruz. Yeni sezona iddaalı bir giriş yapmak isteyen Bana Artık Hicran de dizisi sosyal medyada şimdiden fenomen oldu. Fragmanı milyonlarca kez izlenen dizinin oyuncu kadrosuda bir hayli iyi.

Bana Artık Hicran de dizisinin oyuncu kadrosuna ulaşmak için buraya tıklayın.



Bana Artık Hicran de Sait Eyüpoğlu - Tamer Levent Kimdir


İsim Soyisim : Tamer Levent
Dizi Karakteri : Sait Eyüpoğlu
D.Tarihi: 13 Ekim 1950
D.Yeri : İzmir
Yaşı : 64
Boyu : 1.74
Burcu Terazi

Bana Artık Hicran de dizisinde rol alan Tamer Levet 13.10.1950 yılında İzmirde dünyaya gelmiştir.Orta okul ve Liseyi izmirde okuyan Tamer Levent , eğitimine Ankara da devam etmiştir. Ankara Devler Konservatuarından mezun olan Tamer Levent aynı zamanda hem tiyatro hemde dizi ve sinema oyunculuğu yapmaktadır.


2014 yılı Eylül ayında Kanal D ekranlarında yayınlanmaya hazırlanan,başrollerin`de Aslı Enver Buğra Gülsoy ve Alican Yücesoy`un olduğu Bana Artık Hicran De isimli dizi`de Sait Eyüpoğlu karakterini canlandıracaktır.


Previous Post
Next Post

0 comments: