28 Ağustos 2014 Perşembe

Kara Para Aşk - Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel şarkı sözleri

Kara Para Aşk - Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel şarkı sözleri , kara para aşk 14. bölümde çalan şarkı, kara para aşk 3 eylül dizi müzikleri, kara para aşk 14. bölüm dizi müzikleri,


Ben bal arısı gibiydim senden önce Bak pervanelere döndüm seni  görünce Yana ya
na kül olsam her an, yine de senden ayrılamam Yoluna adadım ömrümü ben sensiz ol
amam Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam Bin yıl yaşasam yine
sana doyamam Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel Seni almazsam gözlerim açık gid
er Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçm
a güzel Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel Sana gönlümü verdim nazlı gü
zel Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel Seni almazsam gözlerim açık gider Bana
ellerini ver hayat seni sevince güzel Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel S
ana gönlümü verdim nazlı güzel

Previous Post
Next Post

0 comments: