29 Ağustos 2014 Cuma

Bana Artık Hicran de Dizisi Oyuncuları ve Konusu - Kanal D

Bana Artık Hicran de Dizisi Oyuncuları Kimler , Bana Artık Hicran de Dizisi , Bana artık hicran de aslı kimdir, Bana Artık Hicran de Buğra Gülsoy  , bana artık hicran de dizi oyuncuları ve resimleri

Kanal D den Eylül ayında reytingleri alt Üst edecek bir dizinin daha fragmanı yayımlandı.Eylül ayında  başlayacak olan dizinin adı ise Bana Artık Hicran de. Yeni Sezon a başlarken bir kanal ın çıkarttığı dizilere karşılık boş durmayan Kanal D ekibi Bir dizi daha çıkartıyor.Yaz Döneminde çıkan dizilerin Final yapması hasebiyle bir çok dizi çıkarttan Kanal D bunların en popülerini Bana Artık Hicran De dizisiyle yakalayacak.

Bana Artık Hicran de Dizisi Konusu



Kanal D de yeni başlayacak olan Bana Artık Hicran de dizisinin yönetmenligini  Volkan KocaTürk Seneryosunu ise Çoşkun Irmak ele alacak. Dizinin başrollerini ise Aslı Enver , Buğra Gülsoy ve Alican Yücesoy Paylaşıyor. Kanal D nin yeni fragmanını yayımlandığı dizinin Konusu ise Hicran Karanteri üzerine kurulmuştur. Dizinin Baş rol oyuncusu olan Hicran nın tatlı mı tatlı şirin mi mi şirin ufak bir Kızı vardır. Kızı için Dünyada herşeyden vazgececektir . Fakat bu Şirin kız Öz Annesini bile tanıyamaz . Çünkü hayat Hicrana öyle bir oyun oynamıştır ki Kızına ben senin Annenim diyememiştir. 

Bana Artık Hicran de Dizisi Oyuncu Kadrosu

Fragmanı yayımlanan dizinin Oyuncu kadrosuda bir hayli Sağlam. Daha Öncedende bildiğimiz gibi Bir çok dizide rol alan başarılı oyuncular rol almıştır.

  1. Aslı Enver - Hicran Eyüpoğlu Kimdir ? Tıklayın
  2. Alican Yücesoy - Murat Sezgin Kimdir ? Tıklayın
  3. Buğra Gülsoy - Sinan Erinç Kimdir ? Tıklayın . 
  4. Şebnem Hassanisoughi -  Lale Kutlu Kimdir ? Tıklayın
  5. Tamer Levent - Sait Eyüpoğlu Kimdir ? Tıklayın 
  6. Elif Ceren Balıkçı - Özlem Kimdir ? Tıklayın .
  7. İncinur Daşdemir
  8. Serhat Özcan
  9. Turgay Kantürk
  10. Nadir Sarıbacak
  11. Nur Sürer
  12. Zeyno Eracar
Previous Post
Next Post

0 comments: