26 Ağustos 2014 Salı

Ben Olsaydım Dizisi Oyuncuları ve Konusu

Ben Olsaydım Dizisi Oyuncuları ve Konusu , ben olsaydım baş rol oyuncuları, ben olsaydım dizi oyuncuları, ben olsaydım dizisi nurgül yeşilcay , Ben olsaydım Erkan Petekkaya

Star tv de Yeni Sezona yeni dizi hazırlıklarıyla başlıyor. Bir çok kanal ın yeni sezonda piyasaya çıkartacağı dizilere karşı her kanal da yeni dizi hazırlıkları başlıyor.

Star Tv de başlayacak olan Ben Olsaydım dizisinde tanıdığımız iki ünlü oyuncu baş rol oynuyor. Ben Olsaydım dizisinin başrollerini Erkan Petekkaya ve Nurgül Yeşilcay paylaşıyor. Bu iki oyuncunun oynadığı her dizi fenomen olmuştur. Star Tv Kanal ekibide bu diziden büyük bir başarı beklediklerini açıkladılar.


Star Tv de Eylül ayında izleyiciyle buluşması planlanan dizinin çekimlerine başlandı. Tanıtım Fragmanı henüz yayımlanmayan dizinin oyuncu kadrosuda henüz belli değil. Bildiğimiz kadarıyla oyuncuları tanıtacağız.

Erkan Petekkaya karaktenini daha öncedende Öyle Bir Geçer Zamankiden hatırlıyoruz. Burada büyük bir başarı sağlayan yakışıklı oyuncu bakalım Ben olsaydım dizisinde nasıl bir performans gösterecek.


Ben Olsaydım Dizisi Oyuncuları Kimler ?



Ben Olsaydım Dizisi - Erkan Petekkaya - Başrol
Ben Olsaydım Dizisi - Nurgül Yeşilcay - Başrol
Ben Olsaydım Dizisi - Özlem Yurtsever - Yapımcı
Ben Olsaydım Dizisi - Yıldız Tunç - Senarist
Previous Post
Next Post

0 comments: